ads2

ads3

Moje Wielkie Cygańskie Wesele Suknie

Produkcja pochodzi z channel 4. 3 my big fat gypsy wedding.

Moje Wielkie Cyganskie Wesele Tlc Youtube

This feature is not available right now.

Moje wielkie cygańskie wesele suknie. Serial dokumentalny wielka brytania 2011 60 min twórcy filmu stają świadkami przygotowań do cygańskiego wesela. Wielkie cygańskie wesele odc. Według najnowszych danych w stanach zjednoczonych żyje milion romów i tra.

Please try again later. 16 20 tvp 2 moje wielkie cygańskie wesele í dokument. Moje wielkie cygańskie wesele przedstawia portret świata cyganów w dzisiejszej wielkiej brytanii.

Moje wielkie cygańskie wesele to niecodzienna okazja aby od kulis poznać życie tej często błędnie postrzeganej mniejszości narodowej. Osca humphreys krawcowa z liverpoolu od 15 lat szyje suknie ślubne dla panien młodych wywodzących się ze społeczności cygańskiej. Tvn series 1 870 971 views.

Tlc nie ujawniło jeszcze daty polskiej premiery. śledzą grupę romów zamieszkujących wielką brytanię. Rozmach i przepych które towarzyszą ceremonii wydawania młodych kobiet za mąż są niewiarygodne.

Panna młoda dostała list od byłego kochanka w dniu jej ślubu ukryta prawda odc. Choć żyją wśród nas często są spychani na. Po rozwodzie 35 letnia thelma madine musiała na nowo ułożyć sobie życie.

Tlc zabiera nas w podróż do świata amerykańskich romów i społeczności travellersów.

Wielkie Cyganskie Wesele O Ktorym Pisza Swiatowe Media 19 Letnia

Moje Wielkie Cyganskie Wesele 2010 Telemagazyn Pl

Wielkie Wesela Amerykanskich Romow Film Rp Pl

Moje Wielkie Cyganskie Wesele Forum Szafa Pl

Niepowtarzalny Widok Panna Mloda Zalozyla 63 Kilogramowa Suknie


LihatTutupKomentar

ads1

close