ads2

ads3

Słodkich Snów Wierszyki Na Dobranoc Dla Przyjaciela

ładne wierszyki na dobranoc dla kolegi koleżanki kiedy piękna noc zapada księżyc bajki opowiada. W ten cichy wieczór gdy gwiazdy świecą na niebie ja pełna tęsknoty piszę ten wierszyk do ciebie.

A Ja Tobie Zycze Wieczoru Milego Dobranoc Cytaty Zakochany

Zawsze stawiam na stole dwie filiżanki.

Słodkich snów wierszyki na dobranoc dla przyjaciela. Tu na pograniczu opadają liście i choć moi sąsiedzi to sami barbarzyńcy choć tysiące mil dzielą mnie od ciebie. Sms i wierszyki na dobranoc jesteś daleko od swojej drugiej połówki. Powiedz swojej drugiej połówce coś romantycznego na dobranoc.

Wierszyk na dobranoc na dobranoc trzy słóweczka. Wierszyki i życzenia na dobranoc wierszyki na dobre sny życzenia słodkich snów miłosne wierszyki na dobranoc dla niej dla niego buziak na dobranoc bez zobowiązań ładne wierszyki na dobranoc dla kolegi koleżanki kiedy piękna noc zapada księżyc bajki opowiada. Dobranoc słodkich snów ci życzę buziaczki.

Myśli moje biegną do ciebie niosąc zapach czerwonych róż. Słodkich i radosnych snów. Kiedy oczy zamykam mogę.

Jesteś moją gwiazdą na niebie myślami i sercem jestem przy tobie. Księżyc świeci na niebie noc ciemna nastała już. Księżyc świeci dzisiaj jasno niech ci on pomoże zasnąć.

Piękne wierszyki i życzenia na dobranoc dla niej i dla niego gwiazdka na niebie a księżyc w pełni. ślę ci bukiet ciepłych słów i życzę dobrej nocy. Moje serce tęskni do ciebie nucąc cichutko melodię.

Piosenka na dobranoc dla przyjaciół duration. Na dobranoc mówię ci słodkich snów duration. Zobacz najpiękniejsze wiersze o jesieni.

Wierszyki na dobranoc dla ukochanej i dla niego. Wszystko można zapomnieć smutek radość i łzy lecz nie można zapomnieć takiego przyjaciela jak ty. Na dobranoc dla koteczka ciepły kocyk poduszeczka.

życzę wszystkiego co piękne i dobre. Na dobranoc kilka słów życzę tobie słodkich snów by aniołki się przyśniły i ode mnie pozdrowiły. Znajdź u nas wierszyki i słodkie sms dla niego lub dla niej.

Zapada noc a jedynie co ci przychodzi do głowy to zatelefonowanie do swojej miłości i życzyć jej lub jemu spokojnej nocy. Romantyczne wierszyki na dobranoc dla niej i dla niego. Kiedy w chwilach zwątpienia powiesz przyjaciół mi brak wtedy spójrz na tego smsa który ci powie że nie jest tak.

Niech ci przyśni się misiaczek który daje ci buziaczek. Jest już późno czas na spanie więc ci wierszyk ślę. Teraz sms na dobranoc to idealne rozwiązanie dla par które nie mogą spędzić każdego wieczoru razem.

Smsy na dobranoc gotowe do wysłania. Gdy już wszyscy śpią i gwiazdy pogasły na niebie czuję się smutna bo brak mi ciebie.

Kartka Z Sercem Slodkich Snow Na Dobranoc Dobranoc Wesole

Dobrej Nocy Milych Snow Jutro Spotkamy Sie Znow Dobranoc

Dobranoc Fotki I Zdjecia Dobranoc Zdjecia Uczucia

Kartka Pod Tytulem Spij I Slodko Snij Dobranoc Dobranoc

Dobranoc Przyjacielu Dobranoc Cytaty Chrzescijanskie Slodkie


LihatTutupKomentar

ads1

close